niedziela, 19 czerwca 2016

Zrób to [F]


Zna ktoś grę Life is Strange? Bo właśnie z tego jest ta miniaturka. Jeśli ktoś nie kojarzy, ostrzegam przed możliwymi spoilerami etc. Mamy tu Mr. Jeffersona oraz Nathana, bo tak mało o nich w polskim fandomie. W sumie, to co się dziwić....

_____________________________________________________________


Jesteś wspaniały, Nathan....

Uśmiechnąłem się. Jestem wspaniały. On tak powiedział. On jest najlepszy, więc wie wszystko. I jeśli tak mówi, to z całą pewnością tak jest. Nie kłamie. Inni się nie znają. Są głupi. Wmawiają straszne rzeczy, cały czas próbują mnie kontrolować. On wie najlepiej, co jest dla mnie dobre.

Zawsze będziemy razem....

Obiecał to, więc nie ma czym się martwić. Przy Jego boku wszystko będzie w porządku. On mnie potrzebuje. On jeden jedyny. To nic, że każe robić mi te różne rzeczy, bo ja go kocham. Zrobię dla niego wszystko, byleby mnie nie opuszczał. Jeśli zostanę sam, nie poradzę sobie. Nie umiem normalnie żyć. Bez niego jestem tak bardzo samotny.

Tylko zrób to dla mnie, kochanie....

Jeśli uszczęśliwia cię, gdy ci pomagam – oddam ci siebie: umysł, ciało i duszę. Jestem cały twój. Możesz mnie zniszczyć i możesz mnie uratować. Będę twoją lalką.

Uwielbiam cię....

Och, ja też, ja też! Ja kocham! Tak bardzo, że to aż boli. Mam wrażenie, że zaraz umrę  z tej miłości. Słyszysz, jak moje serce bije, gdy mnie dotykasz? Widzisz moje bezgraniczne uczucia odbijające się w oczach? Zobacz to, sięgnij po to.

Zgiń dla mnie.

Czy moja krew sprawi, że będziesz w pełni usatysfakcjonowany? Jeśli tego naprawdę chcesz – zrobię to. Powiedz mi tylko jak. Chcesz patrzeć jak się wykrwawiam? Czy wolisz widzieć gruby sznur oplatający mój kark? A może zrobisz mi śmiertelną sesję, tak jak tamtym manekinom? Obojętne mi to... wiedz tylko, że cię kocham....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz